Siirry suoraan sisältöön

Ajankohtaista

Tietoa ja vinkkejä

Orgaaninen ja maksettu näkyvyys on strategia, jolla saat kasvua

Markkinoinnin pelikenttä on kehittynyt valtavasti viime vuosien aikana, ja yritysten on nyt käytettävissään monia erilaisia välineitä ja strategioita, joiden avulla ne voivat tavoittaa kohdeyleisönsä. Markkinoinnin strategioista kaksi tärkeintä ovat orgaaninen ja maksettu näkyvyys. Molemmilla on omat vahvuutensa ja roolinsa, ja niiden oikea yhdistelmä voi olla ratkaiseva menestyksen kannalta. Orgaaninen näkyvyys

Read More »
Tietoa ja vinkkejä

Monikanavaisen markkinoinnin keskiössä on kiinnostava sisältö

Markkinointi on murroksessa – perinteiset keinot tarvitsevat rinnalleen ketteriä suunnitelmia, jotka tukevat myyntiä ja ovat ajassa. Monikanavainen markkinointi tarkoittaa useiden sekä perinteisten että digitaalisten kanavien hyödyntämistä markkinoinnissa. Monikanavaisella sisältömarkkinoinnilla tarkoitetaan dataan pohjautuvaa markkinointia, jonka keskiössä on asiakasta kiinnostava sisältö. Esimerkiksi datapohjainen digimarkkinointi huomioi, mitä asiakkaat hakevat verkosta ja se tukee

Read More »
Ajankohtaista

Saimaprint mukana Boost Your Business -tapahtumassa

Tervetuloa aloittamaan vuosi 2024 verkostoitumalla! Osallistumme perjantaina 12. tammikuuta 2024 Boost Your Business -tapahtumaan, joka järjestetään Lappeenrannassa LUT-yliopistolla. Löydät Saimaprintin esittelypisteen ja asiantuntijamme tapahtumasta. Tule kysymään meiltä mitä tahansa markkinoinnista! Boost Your Business -tapahtumape 12.1.2024 Ohjelma alkaa klo 13LUT-yliopisto Lappeenrannan kaupunki ja yrittäjäjärjestöt ovat järjestäneet kaupungin suurimpaan yritystapahtumaan LUT-yliopistolle, jonne

Read More »
Referenssit

Imatran kaupunki uskoo paperin voimaan

Saimaprint on Imatran kaupungin ja Imatran omistamien kaupunkiyhtiöiden painokumppani. Kaupunki teettää lähes kaikki painetut markkinointimateriaalit Lappeenrannassa Saimaprintillä. Yhteistyö on alkanut vuonna 2022 kilpailutuksen myötä. Perinteisillä painetuilla esitteillä ja materiaaleilla on kaupunkimarkkinoinnissa tärkeä rooli: etenkin matkailu-, brändi- ja teatterimarkkinointi rakentuvat osittain painotuotteiden varaan. Imatran markkinointia hoitaa kaupungin omistama Imatra Base Camp

Read More »